Despre Campania BUZZStore Cien

                       Despre Campania BUZZStore
 #buzzcien       #damiunpont    #ProtejamFrumusetea    #LidlRomania


          De un an de zile tot incerc (fara succes) sa devin si eu una dintre persoanele  norocoase care poate testa anumite produse lansate in cadrul campaniilor oferite de cei de la BUZZStore. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca am fost selectata, mai ales ca sunt adepta cremelor si produselor de infrumusetare. Sambata dimineata la prima ora, curierul mi-a inmanat coletul. Super !!
Sa deschidem deci coletul, frumos, atent sigilat.
        Siiiiiii Hop surpriza ! Un portfard turcoaz (culoarea mea preferata) plina cu cele bune toate pentru Mine, pentru testat.
1 gel de dus pentru piele sensibila (TESTAT) pielea devine hidratata si catifelata
1 crema de maini cu unt de Shea si Ulei de argan (TESTAT) am luat crema cu mine la mare, vreau sa va spun ca bineinteles ca apa de mare mi-a cam uscat pielea, pe maini fiind si mai sensibila, a fost nevoie de o hidratare, nu gluma, crema de la Cien si-a facut fara doar si poate datoria.
2 creme -1 de zi -1 de noapte ambele cu Q10 , Acid hialuronic si Vitamina E (TESTATE) varsta isi pune amprenta si pe pielea mea, chiar daca imi este greu sa recunosc, unele mici cercanute au aparut.
1 oglinda, must have in poseta :D
1 insigna care reprezinta feminitatea (a venit timpul sacourilor arata foarte bine pe ele)
Cadouri pentru prietenele mele, mostre gratuite din Crema de zi cu Q10 , Acid hialuronic si Vitamina E siii brosuri care prezinta amanuntit produsele oferite de Lidl Romania, din gama CIEN. Mare ne-a fost mirarea, au produse si pentru barbati! Super!
Am luat de atunci si alte produse din gama CIEN, de la Lidl, pielea mi-a fost rasfatata de  fiecare produs in parte iar buzunarul a fost multumit.
Am un ten foarte sensibil, dar cu gama CIEN chiar nu am avut nici cea mai mica problema!
Multumesc BUZZStore pentru increderea pe care mi-ai acordat-o in momentul in care m-ai selectat sa devin una din cele 300 de femei care au avut astfel ocazia sa isi Protejeze Frumusetea si sa le arate femeilor dragi din jur cum pot deveni mai frumoase, mai ingrijite !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut