Marea mea iubire, marea




          ”Mamaiaaaaaa venim!” - am strigat de nebună când am auzit marele premiu:
un weekend romantic la Mamaia pentru 2 persoane! E o nebunie! Ne-am făcut bagajul în grabă, adică mai bine zis am aruncat în geantă: 1 prosop, 2-3 rochițe, pantaloni scurți,  2 tricouri și costum de baie și la drum cu noi.                  
        Mergem la mare mai repede decât ne-am propus, nu de alta dar ne-am rezervat bilete pentru luna august. Nu e nici o problemă, când vine vorba de mare, mergem, chiar dacă suntem la 1000 de km distanță. Când te cheamă marea, nu ai cum să îi spui, nu.
         Mamaia, este destinația perfectă pentru cei care iubesc marea și distracția. Păcat că nu pot veni și prietenii noștri cu noi, dar sunt sigură că și așa ne vom distra de minune. Abia aștept să simt  briza mării, să îmi las urmele pașilor pe nisipul fin și fierbinte, să mă arunc direct în apa caldă, să sar ca și un copil cu dorința de a prinde valurile. Ne vom începe diminețile cu micul dejun luat pe malul mării că doar hotelul este la doar 25 de metri de plajă, după care ne vom arunca păturile pe nisip sub razele arzătoare ale soarelui, ne vom ”cremăli” bine și ne vom lăsa mângâiați de soare (ador, ador să stau la soare, cred că aș putea sta toată ziua, dacă nu aș avea pielea atât de sensibilă). Ce ciudă le va fi tuturor când vor vedea ce bronz am, taman în luna mai.  Pe la amiază când soarele va fi mai puternic, vom merge la un restaurant din Mamaia să luăm prânzul, neaparat pește!, după care vom  lenevi un pic în camera de hotel, apoi vom merge să ne plimbăm, abia aștept să văd din nou faleza, ador plimbările romantice de seară pe malul mării, apa este atât de caldă, iar nisipul atât de fin este o senzație ce trebuie neaparat trăită, valurile mării cum se aud în combinație cu muzica live care se aude de la fiecare terasă, te lasă fără cuvinte. Jocul naturii combinat cu jocul oamenilor, e un vis. Aștept cu nerăbdare să văd din nou răsăritul care așa bine mi s-a întipărit în suflet pentru totdeauna, abia vedeam de somn, dar a meritat acest spectacol al naturii.
            Hotelul de la Mamaia, la care vom fi cazați weekendul acesta este un hotel cu piscină, cu 2 piscine chiar, una pentru copii și una pentru adulți. Seara după plimbarea noastră romantică, mi-aș dori să mai stăm un pic în piscină, să servim  câte un cocktail, să numărăm stelele, să ne facem planuri și să trăim momentul.
         
          Weekendul va fi unul pe cinste mai ales că la hotel vor fi mai multe evenimente în această perioadă. Vom avea ocazia să-l vedem live pe cântărețul nostru preferat. Ce norocoși suntem!!       
         Cu cât citesc mai multe despre Hotel Aurora Mamaia, cu atât aștept să ajungem mai repede. Văd că are toate facilitățile necesare pentru un sejur de vis.
         Chiar acum am primit un e-mail de la ei și mi-au trimis poză cu camera în care vom fi cazați, vă arăt și vouă să vedeți cum își respectă și răsfață clienții.
          Eeeee? Ce spuneți? Frumos nu?! Cu siguranță va fi o escapadă de vis, mare, soare, apă, nisip, hotel cu piscină și primire fără reproș, îți mai trebuie ceva? Mda, să avem noroc și să prindem vreme bună, dar după  cum se anunță vor fi grade multe, perfecte pentru un weekend petrecut la Mamaia.
        Mamaia venim!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017!
Proba nr. 8





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut