Doamna T, splendidă şi multicoloră


- Fetelor ! fetelor!  ajutor, azi e ziua cea mare şi eu nu sunt încă pregătită, ne trezeşte dintr-o dată  vocea disperată a doamnei T , nu mai am timp de pierdut, peste 2 ore trebuie să fiu prezentă la deschiderea restaurantului tatălui meu, "Anotimpurile".  Surorile mele vor fi elegante, cu stil, pasiune şi eu?! eu nu sunt încă pregătită, nu am haine speciale pentru acest eveniment. Cred că până la urmă nu voi merge.
- Cum să nu mergi?! Tatăl tău va fi profund dezamăgit, iar surorile tale sunt nerăbdătoare să te revadă. Vă vedeţi atât de rar. Doamna P, va împodobi sala cu cele mai colorate şi minunate şi înmiresmate flori, Doamna V  va aşterne zecile de scoici aduse de prin excursii, Doamna I va aduce cei mai minunaţi fulgi de decor, iar tu nu vrei să te prezinţi? Nici vorbă! Coşul tău este pregătit, ţi-am strâns castane, dovleceii portocalii, frunze ruginite atât de minunate. Am o idee şi cum te vei îmbrăca. Vino cu mine!
    Zis şi făcut, în câteva minute, Doamna T, îşi făcu apariţia pe scările casei în cele mai îndrăzneţe culori, cele mai superbe croieli.
- Nu sunt mult prea colorată? Nu ar trebui totuşi să par mai sumbră? Mai a...... toamnă?
- Nu! Eşti perfectă aşa cum eşti. Paltonul  îţi vine de minune! Ghetele sunt exact pe gustul tău. Vino acum să te prezint fetelor.
- Fetelor, vă prezint cea mai minunată, splendidă şi multicoloră, fiică a bătrânului an.
- Ooo, asta da ! Ce schimbare, ce ţinută, ce palton de damă elegant! Ce ghete! Ne spui şi nouă cum ai reuşit atât de repede să îi găseşti ţinuta aceasta?
- Toate hainele fac parte din colecţia oferită de answear.ro ! Magazinul online cuprinde peste 300 de branduri intenaţionale de top, produse 100% originale cu livrare rapidă din stoc. Eu sunt membru fidel, fiind înscrisă în clubul Answear, am beneficiat şi de o reducere. Hai să vă prezint cum mi-am imaginat-o pe prietena noastră.
-Pentru că părul ei are culoarea focului aprins am ales un palton de damă Femestage By Eva Minge, model neizolat cu căptuşeală, confecţionat din material neted, model drept,  care să îi scoată cât mai bine în evidenţă ochii căprui şi trăsăturile fine ale feţei uşor bronzate. I-am realizat nişte bucle lejere şi un machiaj simplu dar de efect.
Geci şi paltoane Paltoane  - FemeStage by Eva Minge - Palton
 
- Pentru a-i evidenţia picioarele şi talia am ales nişte pantaloni din colecţia Hilfiger Denim, model confecţionat din tricot neted, material elastic şi subţire, cu nişte cusături decorative.
 
Pantaloni şi leggings Casual   - Hilfiger Denim - Pantaloni
 - Botinele confecţionate din material textil, perfecte pentru acest sezon din colecţia Missguided, de culoare neagră, cu toc de 11 cm, cu talpă stabilă  o vor ajuta să poată dansa fără să se simtă obosită sau jenată. Deşi nu sunt ghete de piele sunt ideale pentru această ocazie.
Cizme si botine Botine  - Missguided - Botine
-  Ce cămaşă interesantă ai! Ce bine îţi vine! Mă bucur că ai ales ceva mai puţin clasic.
- Da, cămaşa aceasta chiar îmi place foarte mult. Este din colecţia Vero Moda, îmi place că este mulată, m-au cucerit pliurile decorative şi uşurianţa de încheiere a nasturilor.

Bluze şi cămăși Cămăși cu mânecă lungă  - Vero Moda - Camasa

Sunt pregătită de petrecere, ba mai mult, de acum încolo, când cineva va vorbi despre Doamna T, toată lumea va asocia ţinuta mea cu un anotimp vesel, colorat plin de speranţă, plin de viaţă, nu ceva mohorât şi trist. Mulţumesc mult pentru ajutorul acordat. Îţi rămân datoare, dragă
                       
   

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut