De ce sport şi nu dietă ?!

           Dietele sunt pentru slăbit, sportul este pentru putere!
Testat pe pielicica mea! Adevărat fără doar şi poate! La ai mei 32 de ani vă spun pe drept cuvânt!!
Este o variantă mai simplă să te înfometezi câteva zile, să te urci fericită pe cântar şi gata, revii la vechile obiceiuri şi apoi te miri de ce cântarul aratâ de două ori mai mult decât kilogramele date jos anterior.
       Este un cerc vicios şi dacă nu ştii să ţii în frâu aceste lucruri, degeaba încerci, nu vei reuşi să ai formele la care visezi. Singurul mod de a reuşi este să combini dieta cu sport. Dar atunci nu o vei mai numi dietă ci stil de viaţă sănătos. Pentru că, în cazul unei diete nu vei reuşi să duci un antrenament la bun sfârşit, iar pentru un antrenament reuşit ai nevoie de energie, multăăă energie, bine asta în cazul în care îţi doreşti un antrenament adevărat, dur şi greu cu rezultate garantate.
        Cu dietă vei slăbi aşa pentru un sezon, cu sport dacă ai grijă şi îţi doreşti pentru tot restul vieţii.
Ce te învaţă o dietă? Poţi să îmi spui un lucru, nu 2-3, un singur lucru pe care dieta pe care o urmezi te-a învăţat? Sau un sentiment pe care l-ai simţit înafară de foame ?
      Eu îţi pot spune despre sport mai multe, dar aş vrea să le descoperi tu, îţi voi spune că m-a învăţat disciplină, m-a făcut să descopăr ambiţia din mine, voinţa de a reuşi, puterea de a face şi duce lucrurile la bun sfârşit, dar mai ales pacea interioară. Este de nepreţuit !!
        Dieta te slăbeşte, pe când sportul te întăreşte, devii un om cu caracter puternic, un om care ştie ce îşi doreşte şi nu se va opri până nu va realiza ce şi-a propus. Corpul tău crede-mă îţi va fi recunoscător dacă începi azi să-l antrenezi şi să îi dai mâncare de calitate.
        Dieta până când o poţi duce? Dar sportul? Să îţi răspunzi ţie sincer, eu mi-am găsit răspunsurile.
        Dacă crezi că tot ce îţi spun este aiurea, te provoc să-ncerci, o lună sport şi stil de viaţă sănătos să vezi care este diferenţa. Cum te simţi după... o zi de dietă şi una de antrenament. Aaaaa că te va durea, că vei avea febră musculară, că nu vei putea face pipi sau să urci scările, e normal. Dar când te vei uita în oglindă vei vedea diferenţa, între dietă şi sport.
      Tu ce preferi calea simplă şi uşoară sau o luptă continuă care te ajută să te dezvolţi tu ca om?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut